حک لوگو قالب تزریق پلاستیک با لیزر

آیا می دانید برای حک لوگو بر روی قالب تزریق پلاستیک با استفاده از دستگاه لیزر چه مواردی را باید مد نظر قرار داد؟ برای شناسایی محصولات تولید شده در بخش­ های مختلف صنعت نیاز به یک علامت و نشان بر روی آنها می­ باشد در واقع شرکت­ های مختلف را می­ توان با استفاده از لوگوی آنها شناسایی نمود. اما برای این امر نیاز به را حلی ساده و مقرون به صرفه می ­باشد تا بتوان در هزینه و وقت صرفه ­جویی نمود. بدین منظور ما در شرکت جوش لیزر پالس به شما راه­ حل­ های آسانی نشان خواهیم داد.

شاید برای شما هم جالب باشد : حکاکی لیزری مجدد لوگو و آرم تجاری قالب تزریق پلاستیک

هنگامی که شما محصولی را با استفاده از تزریق پلاستیک تولید می ­نمایید وجود لوگوی شما برای انحصاری کردن محصول تان ضروری می­  باشد، برای انجام این امر ما لوگو و یا نام تان را می

­ توانیم با استفاده از لیزر با عمق مناسب بر روی قالب پلاستیک حک نماییم و با این کار شما در هر ضرب از تولید محصولتان آن را با لوگو و به صورت انحصاری بدست می ­آورید.

 

حک لوگو بر روی قالب تزریق پلاستیک با استفاده از دستگاه لیزر

 

حک لوگو بر روی قالب تزریق پلاستیک با استفاده از دستگاه لیزر

حکاکی فلز برای علامت گذاری متن، لوگو، عکس، اعداد، کدهای دوبعدی و موارد دیگر استفاده می گردد. صنایعی که فلز را حکاکی می کنند شامل جواهرات، پزشکی، خودروسازی، هوانوردی و انرژی می شود. حکاکی فرآیند ایجاد حروف، خطوط یا طرح ها با برش دادن سطوح است. حکاکی را می توان بر روی مواد مختلفی مانند شیشه، پلاستیک و سنگ استفاده کرد، اما در این مقاله به فلزات می پردازیم.

حکاکی فلزات با لیزر می تواند چند چالش خاص را ایجاد کند. دمای تبخیر بالای فلزات و انعکاس پذیری نیاز به توان لیزری بالاتر و انتقال چگالی انرژی به سطح فلز برای دستیابی به اثرات مطلوب دارد. برای کاربران مهم است که با خواص مواد اولیه کار خود آشنا باشند تا رویکرد فرآیند و تنظیمات لیزر مناسب را انتخاب کنند. در زیر پنج مرحله اصلی برای حکاکی لیزری موفق فلزات ذکر شده است:

  1. موادی را که می خواهید با آن کار کنید انتخاب کنید.
  2. برنامه هایی را که می خواهید از حکاکی لیزری برای آنها استفاده کنید، انتخاب کنید.
  3. تعیین کنید که آیا قطعه به حکاکی شعاعی نیاز دارد یا خیر
  4. سیستم را برای انجام حکاکی پیکربندی کنید.
  5. قبل از حکاکی از اقدامات ایمنی مناسب استفاده کنید.

حکاکی لیزری فلز فرآیندی است که در آن لیزر سطح خاصی از قطعه کار فلزی را تا دماهای شدید گرم می کند تا مواد را تبخیر کند. با انجام این کار، برش های کم عمق (به عمق ۰.۰۲۰ اینچ) روی قطعه ایجاد می شود. برش های حکاکی لیزری در فلز تمیز و دقیق هستند زیرا مواد تبخیر می شوند و هیچ ماده ای در ناحیه برش باقی نمی ماند. حکاکی ها همچنین مقاوم در برابر سایش و دائمی هستند زیرا ویژگی هایی در زیر سطح قطعه ایجاد می شود.

مدت زمان حکاکی لیزری یک قطعه فلزی می تواند از چند ثانیه تا چند دقیقه متغیر باشد. زمان به اندازه حکاکی، مواد قطعه کار و قدرت لیزر بستگی دارد. حکاکی های بزرگتر به وضوح نسبت به حکاکی های کوچک بیشتر طول می کشد. بعلاوه، حکاکی موادی که دمای تبخیر بالاتری دارند مانند تیتانیوم نسبت به فلزاتی که دمای تبخیر پایین‌تری دارند، مانند آلومینیوم، بیشتر طول می‌کشد. این به این دلیل است که برای گرم کردن کافی فلز به قدرت و زمان بیشتری نیاز است.

برای شناسایی محصولات تولید شده در بخش­ های مختلف صنعت نیاز به یک علامت و نشان بر روی آنها می ­باشد در واقع شرکت­ های مختلف را می­  توان با استفاده از لوگوی آنها شناسایی نمود. اما برای این امر نیاز به را حلی ساده و مقرون به صرفه می ­باشد تا بتوان در هزینه و وقت صرفه­ جویی نمود. بدین منظور ما در شرکت جوش لیزر پالس به شما راه ­حل­ های آسانی نشان خواهیم داد.

هنگامی که شما محصولی را با استفاده از تزریق پلاستیک تولید می­ نمایید وجود لوگوی شما برای انحصاری کردن محصولتان ضروری می ­باشد، برای انجام این امر ، ما لوگو و یا نامتان را می ­توانیم با استفاده از لیزر با عمق مناسب بر روی قالب پلاستیک حک نماییم و با این کار شما در هر ضرب از تولید محصولتان آن را با لوگو و به صورت انحصاری بدست می ­آورید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *