حکاکی لیزری محصولات تبلیغاتی

حکاکی لیزری محصولات تبلیغاتی چیست؟ تبلیغات عبارت است از ارتقاء محصول، نام تجاری یا خدمات به مصرف کننده­ ها به منظور جلب توجه، تعامل و فروش ، تبلیغات به اشکال مختلف ارائه می­ گردد و به یکی از ویژگی­ های مهم بازار برنامه تبدیل شده است.

تبلیغات یک روش تضمینی برای رسیدن به مخاطب است. با ایجاد یک تبلیغ جذاب و هزینه کافی برای دسترسی به بسیاری از کاربران، تبلیغات می­ توانند تأثیر مستقیمی بر تجارت داشته باشند. این تأثیر را می­ توان در بهبود تجارت یا افزایش شناخت برند، در بین بسیاری از معیارهای مختلف مشاهده کرد.

انواع راه­ های استفاه از حکاکی لیزری محصولات تبلیغاتی

  • هدایای تبلیغاتی
  • روزنامه، مجله
  • تبلیغات رادیو
  • تبلیغات تلویزیون
  • بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر
  • صفحات اجتماعی
  • ….

یکی از راه­ هایی که ما به شما پیشنهاد می­ دهیم استفاده از هدایای تبلیغاتی در مناسبت­ های مختلف با حکاکی لیزری روی انواع متریال  می­ باشد زیرا شما با این روش به طور مثال بر روی سررسید، خودکار، فلش، پاوربانک و … که به طور روزانه از آنها استفاده می­ شود می توانید لوگو و یا نام تجاری خود را حک نمایید و این روش به نسبت روش ­های دیگر هزینه کمتری دارد و بر اساس گذشت زمان و استفاده لوگوی شما پاک نمی­ گردد.

از مزایای شرکت پالس در این راستا می ­توان به داشتن انواع دستگاه لیزر حک فلزات و غیرفلزات اشاره نمود و همچنین توانایی طراحی لوگوی مورد نظر شما که سبب تسریع روند کار می­ گردد.

حکاکی با لیزر روی غیر فلزات جهت تبلیغ و زیباترین هدایای تبلیغاتی و هدیه

فواید حکاکی لیزری محصولات 

فواید حکاکی لیزری بر روی محصولات چیست؟ این روزها اکثر صنایع و شرکت ها ترجیح می دهند از روش هایی مانند مارک گذاری صنعتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند. این نشانه گذاری ها هویت منحصر به فردی را برای برند ایجاد می­ نماید و به مشتریان کمک می­ کند تا آنها را به راحتی تشخیص دهند. روش‌های مختلفی برای علامت‌گذاری صنعتی وجود دارد که در حال حاضر به‌طور چشمگیری توسط شرکت‌ها استفاده می‌شود.

حکاکی لیزری صنعتی مزایای متفاوتی نسبت به سایر تکنیک ­ها برای ما به همراه داشته است. تجزیه و تحلیل مختصری از این مزایا می­ تواند به ما ایده بهتری در مورد اینکه چرا تکنیک حکاکی لیزری صنعتی یک انتخاب برتر برای همه مهندسان، تولید کنندگان و شرکت ها است، بدهد.

در ادامه به برخی از مزایای عمده حکاکی لیزری اشاره نموده­ایم:

  • تکنیک همه کاره

حکاکی لیزری صنعتی بیشترین کاربرد را به ما ارائه می ­دهد. تطبیق پذیری این تکنیک کاربر را قادر می سازد تقریباً هر نوع ماده­ای را حکاکی نماید. حکاکی لیزری صنعتی حتی برای آن دسته از موادی که بسیار شکننده هستند قابل استفاده می ­باشد.

  • دوام بالا

حکاکی روی هر شی با این هدف انجام می­ گردد که علامت گذاری برای مدت طولانی باقی بماند. در حالی که علامت گذاری با تکنیک­ های دیگر پس از مدتی به دلیل استفاده خشن از بین می رود، علامت گذاری­ های ایجاد شده توسط حکاکی لیزری صنعتی برای مدت طولانی باقی می­ مانند.

  • راندمان و سرعت بهتر

سرعت بهتر برجسته ­ترین مزیت حکاکی لیزری صنعتی است. در حال حاضر، چند تکنیک علامت گذاری وجود دارد که می­ تواند علامت گذاری با کیفیت بالا و در حداقل زمان ایجاد نماید. هر دوی این عوامل حکاکی لیزری را مقرون به صرفه تر می ­نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *