تولید و جوش فیلتر توری و بسکت های دارویی

فیلتراسیون مناسب مواد مختلف از جمله فیلترهای خودرو تا فیلترهای موجود در دستگاه ­های پزشکی به گردش در جهان کمک می­ نماید، این امر سبب می ­گردد مهندسان مسئول شناسایی رسانه‌های فیلتر شوند که تعادل کاملی از دوام، دقت و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهند.

 ما می‌دانیم که عدم اجرای یک رسانه فیلتر کافی می‌تواند منجر به بارهای فشار ناسازگار در سیستم فیلتر شما گردد، هزینه‌های انرژی را افزایش داده و اجازه عبور ذرات ناخواسته را بدهد. به همین دلیل است که ما در تلاش هستیم تا بتوانیم مش فلزی (بسکت دارویی) مناسب را با توجه به نیاز شما تولید نماییم.

مش فلزی و بسکت دارویی چیست؟

مش فلزی که با نام های صافی دارویی ، بسکت دارویی ، سبد دارویی ، مش دارویی و … نیز نامیده می شود و به آن شبکه سیمی بافته شده نیز گفته می شود، آرایه ­ای محاسبه شده از سیم ­های فلزی مجزا است که با هم قفل شده ­اند و منافذی را با اندازه دقیق تشکیل می­ دهند. قبل از فرآیند بافندگی، مشخصاتی مانند تعداد مش، قطر سیم، الگوی بافت، پیکربندی لایه و آلیاژ از پیش تعیین می­ گردند. در حال حاضر، مش فلزی را می ­توان بدون به خطر انداختن یکپارچگی دهانه ­های مش، قالب­گیری و شکل داد. این امر به ما اجازه می ­دهد تا فیلتراسیون مطلوب را برای طیف گسترده­ ای از صنایع ارائه دهیم.

فیلتر مش و صافی دارویی چیست؟

فیلترها مواد متخلخلی هستند که برای حذف ناخالصی ­ها و ذرات متفرقه از مایعات و گازها طراحی شده ­اند. در دنیای فیلتراسیون، مواد مختلفی مانند نمد فیبر فلزی و سیم گوه به عنوان فیلتر استفاده می­ گردد.

در تولید بسکت توری های دارویی و مش دارویی، شبکه ­ای از سیم ­های فلزی انعطاف پذیر با منافذ دقیق، سفت و سخت هستند که فیلتر یک پارچه را تشکیل می ­دهند. علاوه بر این، از آنجایی که فیلترهای توری فلزی یکی از بادوام‌ترین فیلترهای موجود هستند، می‌توان از آن‌ها در کاربردهایی مانند صنایع داروسازی، سیستم لوله‌های بهداشتی برای حذف آلاینده‌ها یا در کاربردهایی مانند فیلترهای nutsche برای استخراج استفاده نمود.