مراحل مارک­ گذاری عکس روی انواع فلز با لیزر فیبر

دستگاه علامت ­گذاری لیزر فیبر ابزاری عالی برای حکاکی تصاویر روی سطوح فلزی می ­باشد. مراحل مارک­ گذاری عکس روی انواع فلز با لیزر فیبر آسان می­ باشد و شما می ­توانید عکس­ های دلخواه تان را مارک­ گذاری نموده و به نتایج بسیار خوبی دست­ یابید.

مراحل حکاکی و مارک­ گذاری عکس بر روی انواع فلزات

برای دستیابی به این امر بهتر است مراحل ذیل را دنبال نمایید:

  • مرحله اول حکاکی تصاویر روی سطوح فلزی : انتخاب عکس و آماده سازی آن

قبل از حکاکی عکس در مارک­ گذاری عکس روی انواع فلز با لیزر فیبر ، ابتدا برای ضبط در قالب دیجیتال، اگر عکس چاپ شده باشد آن را با وضوح حداقل ۳۰۰ نقطه در اینچ برای حفظ جزئیات اسکن می­  نماییم؛ در غیر این صورت می­ توان عکس های دیجیتال را به آسانی وارد نرم­ افزار نمود.

  • مرحله دوم: حکاکی عکس

ابتدا عکس و اندازه تصویر نهایی را وارد نرم افزار و سپس برای پیدا کردن تراز روی میز کار ماشین، کانون دستگاه را پیدا نمایید. در حال حاضر با استفاده از نشانگر قرمز و  با توجه به ستون بالابر، فوکوس دستگاه را به آسانی می­ توان تغییر داد.

همانطور که قبلا هم در  خدمات حک لیزر فلزات گفته شد، وضوح تصویر و سطح نهایی جزئیات به وضوح تصویر عکس و عمق حکاکی و تنظیم دقیق مراحل حکاکی بستگی دارد.

  • مرحله سوم: برنامه های کاربردی

دامنه کاربردهای حکاکی لیزری در عکس ها بسیار زیاد است. به عنوان مثال، به جای کارت­ های شناسایی معمولی عکس، نشان­ های شناسایی سازید. همچنین می­ تواند شخصی سازی مواردی مانند iPhone و رایانه باشد، با این مزیت اضافه شده، از آنجا که برداشتن حکاکی غیرممکن است ، یک ویژگی امنیتی عالی است همچنین می ­تواند روی جواهرات و سایر موارد شخصی باشد.

  • مرحله آخر: مواد

سیستم حکاکی لیزری فیبر ما می ­تواند تصاویر را بر روی بیشتر فلزات و طیف وسیعی از پلاستیک ­ها حک نماید. حکاکی لیزری عکس­ ها با استفاده از دستگاه حکاکی لیزری فیبر کیفیت تصویر فوق العاده ای ایجاد می­ نماید.

دنیای فناوری لیزر به طور مداوم در حال تغییر است و هر روز نوآوری های جدیدی ارائه می­ شود. ما در تیم لیزر پالس همواره دوست داریم آن را با شما به اشتراک بگذاریم و خدمات شایسته ای را برای شما هموطنان عزیز فراهم آوریم در صورت هرگونه نیاز به مشاوره و همچنین راهنمایی فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

منبع : سایت xtlaser

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *