جوشکاری لیزری با استفاده از گان دستی

دستگاه جوشکاری لیزری با استفاده از گان دستی شامل یک منبع نور لیزر، یک لنز ارتعاشی و یک دوربین برای فیلم برداری از منطقه جوش می­ باشد.مشخصه دستگاه جوش لیزری با گان دستی، شامل یک سیستم شناسایی نقطه جوش متصل به دوربین و یک سیستم کنترل پردازش متصل به لنز ارتعاشی است که در آن سیستم شناسایی نقطه جوش با توجه به تصویری که توسط دوربین گرفته شده است برای موقعیت نقطه جوش را تشخیص می ­دهد و سپس سیستم کنترل پردازش وارد عمل می­ گردد.

دستگاه جوشکاری لیزر با گان دستی می­ تواند با توجه به شرایط عملی حرکت چند بعدی را تحقق بخشد و از نظر ساختار ساده و استفاده از آن راحت است و کیفیت جوشکاری بواسطه دوربین و سیستم شناسایی نقطه جوش دستگاه جوش لیزری قابل تضمین می­ باشد.

مزایای جوشکاری لیزری با استفاده از گان دستی

جوش لیزر با استفاده از گان دستی دارای مزایای عملکرد فراوانی از جمله :

  1. درز جوشکاری زیبا
  2. سرعت جوشکاری سریع و فاقد مواد مصرفی
  3. لیزر می ­تواند مواد فلزی مانند ورق فولاد ضد زنگ، صفحه آهن، ورق گالوانیزه و غیره را جوش دهد
  4. جایگزین جوشکاری سنتی قوس آرگون و جوشکاری الکتریکی
  5. دستگاه­ های جوشکاری لیزری دستی می­ توانند به طور گسترده­ای در کابینت، آشپزخانه و حمام، آسانسور، راه پله، قفسه، اجاق گاز، درب­ های محافظ، جعبه­ های توزیع برق و سایر صنایع استفاده شوند زیرا محدودیتی برای حرکت آنها وجود ندارد.
  6. بر اساس گزارش­ ها ، جوشکاری لیزر با استفاده از گان دستی ۲-۱۰ برابر سریع تر از روش­ های جوشکاری سنتی است و نتایج کار یک دستگاه جوشکاری لیزری معادل نتایج کار دو جوشکار است.
  7. درز جوشکاری دستگاه جوشکاری لیزر دستی صاف و زیبا است که می ­تواند روند سنگ زنی  را کاهش داده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه گردد.
  8. جوشکاری با لیزر به مواد مصرفی کمتری نیاز دارد و طول عمر بالایی دارد.

نمونه خدمات جوش لیزر با گان دستی در جوش لیزر پالس در ویدئو نمایش داده شده ، در صورت نیاز به مشاوره و یا نیاز به خدمات بیشتر فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *