چرا از فیلتر توری استیل استفاده کنیم؟

استفاده از فیلتر توری استیل مزایای زیادی دارد از جمله :

  • قابلیت تمیز کردن انواع فیلتر توری استیل

از آنجایی که فیلتر توری فلزی دارای دهانه­ های دقیق منافذ است، کور شدن و بسته شدن به میزان قابل توجهی کاهش می­ یابد. این، همراه با نرخ جریان افزایش یافته، به این معنی است که اپراتورهای سیستم می­ توانند فیلتر توری یا مش فلزی را به راحتی تمیز نماید. این دو ویژگی به فیلتر توری اجازه می­  دهد تا با حداقل فشار از هر گونه زباله ناخواسته پاک شود.

  • دقت ساخت فیلترهای مشبک

فرآیند بافندگی مورد استفاده برای ساخت فیلترهای مشبک از ابتدا تا انتها به شدت تحت نظارت است. در نتیجه، منافذ فیلتر در سراسر فیلتر دقیق و یکنواخت هستند. این منافذ دقیق تضمین می­ کند که محصول نهایی سازگار و مطابق با استانداردهای صنعت می­ باشد.

  • سرعت یا نرخ جریان در مش فلزی

یکی از مهم ترین مزایای مش فلزی نسبت به اکثر فیلترهای مورد استفاده امروزه، توانایی آن در ارائه نرخ جریان مناسب است. این امر قابل دستیابی است زیرا قطر سیم و دهانه مش را می­ توان طوری تنظیم نمود که کاملاً با آلاینده هایی که فیلتر می کنید مطابقت داشته باشد و سطح بالاتری از سطح فیلتر را برای شما فراهم کند. این امر به ویژه زمانی که از یک فیلتر توری فلزی سه بعدی استفاده می­ گردد صادق می­ باشد. این به این دلیل است که فیلترهای توری سه بعدی دو لایه پارچه فیلتر را جبران می کنند و سرعت جریان قابل دستیابی را دو برابر می­ نمایند.

  • دوام فیلترهای مش فلزی

در حالی که آلیاژهایی مانند آلیاژ ۳۱۰ و ۳۱۶، اینکونل ۶۰۰، سوپر دوپلکس، دوپلکس، هاستلوی C22 و تیتانیوم را می­ توان برای ساخت و جوش فیلتر توری و بسکت های دارویی استفاده نمود، اما عمدتا از فولاد ضد زنگ سری ۳۰۰ عمدتاً استفاده می ­گردد. استفاده از آن فولاد به ایجاد فیلتری که بتواند طیف وسیعی از ناخالصی­ ها، تغییرات فشار و دماهای شدید را بدون مانع از دقت فیلتر تحمل کند کمک می­ نماید. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ یک ماده بسیار انعطاف پذیر است که به فیلتر اجازه می دهد تا پس از چندین بار استفاده، متناسب با سیستم فیلتر شما شکل بگیرد و شکل خود را حفظ نماید.

محدودیت ­های استفاده از فیلترهای مش فلزی

قابل توجه­ ترین محدودیت مربوط به فیلتر توری استیل ، محدودیت در این است که چه مقدار توری فلزی می­ تواند در هنگام تبدیل به یک فیلتر کشیده شود. در واقع، نسبتی وجود دارد که باید رعایت شود تا اطمینان حاصل شود که توری عمیق‌تر از قطر آن کشیده نمی‌شود و به مش آسیب نمی‌زند. بنابراین، برای مثال، یک فیلتر تزریق مستقیم سوخت خودرو با قطر ۵ اینچ تنها می ­تواند عمق پنج اینچ یا کمتر داشته باشد. همچنین مهم است بدانید که طیف گسترده­ای از الگوهای بافت مش فلزی را نمی توان بیش از ۵ میکرون بافت نمود. این می ­تواند هنگام کار با گازهای مختلف مشکل ساز باشد، زیرا ذرات گازی معمولاً می­ توانند از صفحه نمایش ۵ میکرونی عبور نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *