توری یا مش استیل در صنعت تصفیه آب

چرا باید از توری یا مش استیل در صنعت تصفیه آب استفاده کرد؟ تصفیه آب برای تمیز نگه داشتن محیط، به عنوان آب آشامیدنی یا برای عملکرد مطمئن فرآیندهای صنعتی ضروری می­ باشد. بنابراین، برای تسویه آب، کشاورزی، آبیاری، نیروگاه ها یا در صنعت تولید، فیلترهای آب خود تمیز شونده خودکار بادوام مورد نیاز است.

حفاظت از ماشین ها و سیستم ها با فیلتر مش استیل

با حذف ذرات اضافی از آب رودخانه و دریا، باکتری­ها، جلبک­ها، نرم تنان و …  در فرآیندهای مختلف از جمله آب خنک کننده­ها می­توان از آسیب­هایی مانند کاهش فشار، مسدود شدن نازل­ها یا شیرها  به ماشین­ها و سیستم­ها جلوگیری نمود.

در خصوص تصفیه آب رودخانه، آب سرویس، صنعتی، آب آشامیدنی و خنک کننده یا آب دریا، بسته به نیاز، از فیلتر سیمپلکس، فیلتر دوبلکس یا فیلتر خود تمیز شونده اتوماتیک استفاده می­ گردد که درجه خلوص مشخصی را تضمین نماید. همچنین با آلودگی شدید و در سخت ترین شرایط، فیلترهای تمیز شده به صورت دستی یا صافی های آب خود تمیز شونده نتیجه مطلوبی را در هر بخش از کاربرد ارائه می ­دهند.

خدمات ساخت و جوش انواع فیلتر مش استیل ضد زنگ تصفیه اب

مزایای فیلتر مش های خود تمیز شونده و فیلترهای آب قابل شستشوی معکوس

بنابراین، هنگام استفاده از فیلترها و صافی های خودکار خود تمیز شونده و قابل شستشو، حتی وقفه های منظم برای نگهداری یا تمیز کردن فیلتر حداقل است زیرا برای تصفیه آب صنعتی، فیلترهای خود تمیز شونده خودکار و صافی های معکوس شستشوی آنلاین یکپارچه شده اند. بنابراین، آنها به ویژه برای کاربرد در سیستم هایی مناسب هستند که باید به طور کامل اتوماتیک و بدون رابط اپراتور کار کنند و سبب کاهش هزینه­های عملیاتی می­ گردند.

نقش جوش لیزر پالس در ساخت توری و مش استیل برای تصفیه آب در صنعت

از آنجائی که شرکت پالس داری انواع دستگاه­ های جوش سرد و گرم می­ باشد قابلیت جوش توری­  و مش های داخل دستگاه ­های تصفیه را دارد. این توری­ ها بر حسب نیاز دارای خونه­ های ریز و درشت و از جنس استیل نگیر (stainless steel) می­ باشند و جوش دادن آنها با استفاده از جوش ­های سنتی یه دلیل ایجاد گرما و تابیدگی غیرممکن می­ باشد از این رو ما توانسته­ ایم با استفاده از تکنولوژی جوش لیزر انواع این توری­ ها را جوش دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *