حکاکی و چاپ لیزری سفارشی خودکار

امروزه حکاکی و چاپ لیزری سفارشی خودکار و انواع روان نویس تقاضای زیادی دارد. افرادی که درگیر توسعه مشاغل و برند هستند، متقابلاً اتفاق نظر دارند که شخصی ­سازی نقش مهمی در برجسته ­سازی دارد. حکاکی لیزری جزئیاتی مانند نام، لگو، آدرس بهترین راه برای نشان دادن مالکیت  شما و  شرکتتان می ­باشد، که  نه تنها مالکیت شما را نشان می دهد بلکه خطر سرقت یا نقض حق چاپ را نیز کاهش می ­دهد. با گفتن این موارد، حکاکی فقط به اهداف امنیتی محدود نمی ­ شود. این امر به منحصر به فرد نمودن، برجسته­ سازی و سفارشی کردن محصولات برای بازاریابی تصویر برند شما استفاده می­ گردد.

چرا باید سراغ حکاکی و چاپ لیزری سفارشی خودکار رفت؟

برای اقلامی مانند خودکار، حکاکی بهترین شکل در گسترش تصویر برند شما در جهان است. سازمان­ ها، صنایع یا حتی کلیساها با استفاده از خودکارهای حک شده لوگو خود را با مردم به اشتراک می گذارند. خودکارها را می توان با کمک حکاکی سفارشی کرد و تقریباً هر نوع اطلاعات تجاری را می­ توان روی آنها حک نمود. از آنجا که خودکارها با افرادی که از آنها استفاده می­ کنند سفر می­ روند، پیام شما می­ تواند به راحتی در جهان بدونه هزینه­ ای سفر نماید.

روش مناسب حکاکی برای خودکارها:

در حالی که انواع مختلفی از ماشین­ های حکاکی در بازار وجود دارد، فقط حکاکی لیزری نوع مناسبی برای خودکارها می ­باشد. حکاکی­ هایی مانند نقطه­ ای، الکتروشیمیایی و چاپ جوهر بیشتر برای قطعات بزرگی که دارای سطوح بزرگتر و سخت ­تر هستند مناسب می ­باشد. برای خودکارها که سطح آنها گرد و پیچیده­ می­ باشد، حکاکی لیزری بهترین گزینه است زیرا هیچ گونه تماس مکانیکی یا شیمیایی قوی با خودکار ندارد و سبب ایجاد یک اثر دائمی بدونه هیچ گونه برداشت مواد می­ گردد.

حکاکی روی خودکار ، جا سوئیچی ،ست رو میزی و... توسط لیزر

 

مزایای استفاده از لیزر برای حکاکی روی خودکارها:

  • از آنجا که حکاکی با لیزر با استفاده از رایانه انجام می­ شود، به شما این آزادی را می­ دهد که در هر زمان و بدون ضرر در هزینه و زمان، طرح یا اطلاعات حکاکی را تغییر دهید و این تغییر سریع و کنترل آن آسان می­ باشد.
  • در مورد خطوط تولید با سرعت بالا، تکنیک ­های معمول حکاکی به دلیل محدودیت سرعت قادر به ارائه نیستند. با این حال، دستگاه­ های مارک لیزر به راحتی می­ توانند با سیستم خط تولید یا هر وسیله­ ای که می ­تواند حکاکی سریع و تمیز روی قلم­ های شما را پشتیبانی نماید، ادغام شوند. حکاکی لیزری با خطوط تولید با سرعت بالا و اشکال پیچیده کاملا سازگار می­ باشد.
  • از آنجائی که هیچ ماده سوختی در لیزر وجود ندارد و هیچ گونه مواد مصرفی را شامل نمی شود هزینه­ ای برای مواد مصرفی وجود ندارد.
  • در فرآیندهای اچ شیمیایی، محیط آشفته می شود و باعث آلودگی می­ گردد. در حالی که در فرایند حکاکی لیزر، به دلیل سیستم اگزوز مناسب آن، هیچ آلودگی وجود ندارد.
  • دستگاه های لیزر برای انجام کار به تعداد زیادی از نیروی انسانی نیاز ندارند و به راحتی توسط شخصی که ۲ الی ۳ ماشین مختلف را اداره می­ نمایند قابل استفاده است. همچنین شغل بدون دردسر و ارتباط مستقیمی با خروجی کار با کیفیت دارد.

در مرکز جوش لیزر پالس ما این امکان را فراهم نمودیم تا حکاکی لیزری بر روی انواع قلم ، خود نویس ، روان نویس ، هدایای تبلیغاتی و… جهت درج متن ، نام ، برند  ، تصویر و آرم و یا پیام اختصاصی شما با استفاده از تجهیزات به روز و کارمد در دو بخش خدمات حک لیزر فلزات و  خدمات حک و برش لیزر غیر فلزات به بهترین کیفیت و کم ترین زمان انجام پذیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *